المنت فشنگی

دوشنبه 18 آذر 1398
11:42
atashkar

چگونه یک المنت فشنگی کار می کند؟

عناصر گرمایش المنت فشنگی به تبدیل برق به گرما کمک می کند. با این حال ، برای درک چگونگی عملکرد یک عنصر گرمایش المنت فشنگی ، باید برخی از دروس اساسی برق را به خاطر بسپاریم. اول ، هادی ها حامل های خوبی برای برق هستند. در مقابل ، عایق ها حامل های بد برق هستند. هادی ها و عایق ها هر دو در مقادیر مختلف مقاومت در برابر جریان های الکتریکی که از طریق آنها جریان می یابد ، فراهم می کنند.

مقاومت های المنت فشنگی با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی کار می کنند. به عبارت دیگر ، هنگامی که در المنت فشنگی برق از طریق آنها جریان می یابد ، آنها گرم می شوند. اما این تنها مقاومت هایی نیستند که این کار را انجام می دهند. حتی اگر به اندازه کافی در المنت فشنگی برق از طریق آن استفاده کنید ، یک قطعه نازک سیم داغ می شود. این ایده اصلی در مورد لامپ های رشته ای (چراغ های قدیمی و لامپ) است. در داخل لامپ شیشه ای ، سیم پیچ بسیار نازک به نام یک رشته وجود دارد. هنگامی که به اندازه کافی المنت فشنگی برق از طریق آن جریان یابد ، بسیار روشن و گرم می شود - بنابراین با ایجاد گرما واقعاً نور ایجاد می شود. " در نتیجه ، المنت فشنگی یک جزء الکتریکی محکم را فراهم می کنند که وقتی جریان الکتریکی بزرگی از درون آن جریان می یابد ، گرما تولید می کند.

چگونه المنت فشنگی را تعمیر کنیم؟

بسیاری از المنت فشنگی شامل تعداد قسمت خود در عنصر واقعی هستند. این به شناسایی بخشی کمک می کند تا در جایگزینی کمک کند. به عنوان مثال ، دانستن قسمت دقیق المنت فشنگی به تکنسین ها کمک می کند تا مشکلات مربوط به عناصر گرمایشی المنت فشنگی (به ویژه در یک کوره) را در مورد مشکلات خود برطرف کنند.

تمام کوره ها برای کمک به پیدا کردن قطعات جایگزینی المنت فشنگی ، مدل و شماره سریال را در یک منطقه قابل مشاهده لیست می کنند. اگر کوره توسط یک ارائه دهنده خدمات نصب شده باشد ، ارائه دهنده خدمات المنت فشنگی همچنین یک برچسب با اطلاعات تماس را در قسمت خارج کوره برای خدمات کمک و تعمیر قرار می دهد. اگر شماره موجود نباشد ، تولید کننده کوره و المنت فشنگی ، که به وضوح در قسمت بیرونی کوره نیز نشان داده شده است ، قسمت جایگزینی المنت فشنگی صحیح را ارائه می دهد. " عنصر گرمایش ورق شده یک محلول شبه جهانی است که برای گرم کردن مواد جامد ، مایعات یا گازها از طریق اثر ژول تا 800 درجه سانتیگراد استفاده می شود. این یک جزء بخاری های غوطه وری برای گرم کردن مایعات توسط همرفت طبیعی یا اجباری است.

با این حال ، در المنت فشنگی باید توجه داشته باشید که جایگزینی عناصر گرمایشی به یک پیمانکار باتجربه در زمینه المنت فشنگی نیاز دارد. به طور کلی شرکتی که المنت فشنگی شما را نصب کرده است برای تعمیر المنت فشنگی شما مناسب تر از هر ونه تعمیرکار دیگر است. است ، اما هر پیمانکار گرمایشی با کیفیت ، دانش لازم را برای رفع مشکلات المنت فشنگی شما ندارد.

شرکت آتشکار المنت دارای متخصصانی در زمینه المنت فشنگی می باشد و می تواند به شما بهترین خدمات را ارائه بدهد.


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به المنت تسمه ای / حرارتی/ فلنج دار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]