المنت تسمه ای

يکشنبه 10 شهريور 1398
11:32
atashkar

المنت تسمه ای دستگاهی است که معمولا در زمینه گرما و ایجاد گرما مورد استفاده قرار می گیرد.در صورت نیاز به گرم کردن اطراف نازل یا لوله ، المنت تسمه ای باند بهترین راه حل برای نیازهای گرمایش است. محصولات المنت تسمه ای فعلی ما در دو نوع از هم جدا می شوند: میکا باند هیترها و المنت تسمه ای بخاری های باند Starflex. هر نوع تحمل دمای مختلف و همچنین انعطاف پذیری و گزینه های ساخت و ساز را ارائه می دهد.

المنت تسمه ای ما کامپوتر هستند که مطابق مشخصات شما طراحی و ساخته می شوند. فقط از بالاترین کیفیت مواد برای عملکرد بهینه استفاده می شود. ما طیف گسترده ای از المنت تسمه ای را در قفسه که برای حمل و نقل در همان روز در دسترس هستند ، انبار می کنیم.

المنت تسمه ای بک دستگاه ای با مشخصات شما طراحی و ساخته می شوند. فقط از بالاترین کیفیت مواد برای عملکرد بهینه المنت تسمه ای استفاده می شود. موجودی المنت تسمه ای باند سهام ما دائما در حال رشد است. ما طیف گسترده ای از المنت ها را در قفسه که برای حمل و نقل در همان روز در دسترس هستند ، انبار می کنیم.در حالی که المنت تسمه ای معمولاً در صنعت پلاستیک مورد استفاده ممکن است قرار گیرد ، اما در کاربردهای تا 1000 درجه فارنهایت نیز کاربرد دارد. گزینه های خاتمه شامل سرب ، نوار فولادی ضد زنگ و پایانه های پست می باشد. گزینه های بستن برای کلیه نیازهای نصب المنت تسمه ای در دسترس است. گزینه های ساخت و ساز ویژه شامل ساخت و ساز دو تکه ، ساخت و ساز قابل ارتقا ، برش و سایر موارد می باشد.

عایق المنت تسمه ای با بالاترین درجه ، عایق الکتریکی عالی را در دماهای بالا فراهم می کند و در برابر رطوبت مقاوم است. سیم مقاومت نیکل / کروم به طور مساوی برای توزیع یکنواخت گرما و دقت در المنت تسمه ای قابل اطمینان است. المنت تسمه ای باند سهام ما دائما در حال رشد است. ما طیف گسترده ای از المنت ها را دقیقاً روی قفسه موجود می دانیم. ما همچنین در طراحی های سفارشی یک سرویس سه روزه تسریع را ارائه می دهیم و هرگز حداقل یک سفارش حداقل وجود ندارد.

نوع دیگر المنت تسمه ای دستگاه های گرمایش حلقه ای هستند که به دور یک عنصر استوانه ای می چسبند. انتقال حرارت از بخاری باند از طریق روش رسانایی انجام می شود. بیشتر بخاری های باند به دور قطر بیرونی یک عنصر استوانه ای می چسبند و المنت تسمه ای این عنصر را از خارج گرم می کنند. برخی از محصولات به دور قطر داخلی یک لوله می چسبند. به طور معمول ، المنت تسمه ای با عایق سرامیکی یا معدنی از بین می روند تا هدر رفتن گرما به محیط کاهش یابد.

مشخصات عملکرد

انتخاب المنت تسمه ای نیاز به تجزیه و تحلیل مشخصات و ویژگی های عملکرد دارد. پارامترهای در نظر گرفته شده المنت تسمه ای عبارتند از: حداکثر دمای کار یا غلاف ، ولتاژ AC مورد نیاز و وات. بخاری های باند که به لایه ای از عایق سرامیکی مجهز هستند می توانند در برابر گرما و مواد شیمیایی مقاومت کنند. المنت تسمه ای سرامیک ها از مواد معدنی غیر فلزی مانند خاک رس ساخته شده اند که به دلیل شلیک با درجه حرارت بالا به طور دائمی سخت می شوند.المنت تسمه ای به دلیل خاصیت عایق بندی الکتریکی و مقاومت بالا در برابر گرما و اسیدها بسیار ارزشمند است. حداکثر دمایی است که ممکن است پوشاننده المنت برسد. توجه داشته باشید که حداکثر دمای المنت تسمه ای حداکثر درجه حرارت ممکن است یک ماده گرم شده باشد.ولتاژ AC مورد نیاز حداقل ولتاژ جریان متناوب (AC) مورد نیاز برای عملکرد بخاری باند است.ابعاد مهم در نظر گرفتن المنت تسمه ای شامل قطر داخلی ، عرض و ضخامت باند می باشد. به عنوان یک قاعده ، قطر داخلی یک المنت باید به اندازه قطر خارجی استوانه که گرم می شود باشد.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به المنت تسمه ای / حرارتی/ فلنج دار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]