المنت سرامیکی | المنت سرامیکی چیست؟ | راندمان و سرعت المنت سرامیکی

دوشنبه 15 مهر 1398
10:57
atashkar

المنت سرامیکی چیست؟

بین بخاری های سرامیکی که با المنت سرامیکی کار می کنند و سایر انواع بخاری ها تفاوت هایی وجود دارد. این امر به این دلیل است که المنت سرامیکی محیط را راحت تر گرم می کنند. بر خلاف بخاری های سیم پیچ ، از آتش استفاده نمی کنند و با المنت سرامیکی هیچ گونه خطر آتش سوزی وجود ندارد. از طرف دیگر ، بخاری های سیم پیچ توسط یک جریان الکتریکی کار می کنند که آنها را تا حدی گرم می کنند که می سوزانند.

چگونه بخاری های سرامیکی هوا را گرم می کنند

بخاری های سرامیکی تعدادی المنت سرامیکی دارند که به بعضی از کویل های فلزی متصل هستند که به همان روش بخاری کویل گرم می شوند ، اما صفحات این گرما را جذب می کنند و آن را در هوا رها می کنند. آنها سریعتر از بخاری های سیم پیچ هستند و پس از خاموش شدن ، زمان کمتری برای خنک شدن دارند.

راندمان و سرعت المنت سرامیکی

المنت سرامیکی انرژی زیادی را هدر نمی دهند و در صورت نصب بخاری های سرامیکی در خانه می توانید قبض برق خود را نیز کاهش دهید. اگر بخاری دارای المنت سرامیکی بیشتری باشد ، روند گرمایش سریعتر خواهد بود. از این المنت سرامیکی بخاطر راندمان بالای آنها که بین 85 تا 90 درصد متغیر است برای گرم کردن تمام اتاق ها استفاده می شود.

جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و امنیت با المنت سرامیکی

فن و ترموستات المنت سرامیکی داخل بخاری سرامیکی مانع از گرمای بیش از حد آن می شوند. فن ها هوای گرم را از بخاری به داخل اتاق می ریزند و المنت سرامیکی را نیز خنک می کنند. آنها حتی هنگامی که بخاری خاموش است کار خود را ادامه می دهند.

همرفت و تابش

دو فرآیند گرمایشی در المنت سرامیکی که وجود دارد بخاری ها می توانند یک اتاق را گرم کنند و این ها همرفت و پرتوهای هستند. بخاریهای سرامیکی از همرفت استفاده می کنند زیرا هوا روی سطح گرم دمیده می شود. بخاریهای دیگری که از اشعه استفاده می کنند ، هوای گرم شده را به سمت یک جسم خاص آزاد می کنند.

نفت و گاز گرانتر می شوند. در نتیجه ، اکنون مردم به دنبال راهی ارزان تر برای گرم کردن خانه های خود هستند. از آنجا که یک المنت سرامیکی از همرفت به عنوان یک فرآیند گرمایش استفاده می کند ، از یک بخاری تابشی که از المنت سرامیکی استفاده نمی کنند مقرون به صرفه تر است.

ویژگی های ایمنی و ویژگی های آن

جدا از اینکه سریعتر و کارآمد تر است ، بخاری های سرامیکی که از المنت سرامیکی استفاده می کنند نسبت به سایرین نیز ایمن تر هستند. آنها قادر به کار در دمای پایین هستند و اگر بیش از حد زیاد شود ، به عنوان مثال 380 درجه فارنهایت ، یک ویژگی خاص المنت سرامیکی جریان الکتریکی را کاهش می دهد و بنابراین هرگونه خطر ایجاد آتش سوزی در خانه را کاهش می دهد. المنت سرامیکی همچنین دارای یک واحد تشخیص شیب در قسمت پایین هستند و در صورت خراب شدن بخاری را خاموش می کند که این یکی دیگر از ویژگی های ایمنی است.


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به المنت تسمه ای / حرارتی/ فلنج دار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]