المنت فشنگی

سه شنبه 16 مهر 1398
11:04
atashkar

المنت فشنگی چیست؟

گرمایش موضعی داخلی که توسط المنت فشنگی تولید می شود ، برای گرم کردن قطعات خاص و ماشین آلات مورد استفاده در بسته بندی ، برش قالب ، قالب سازی ، مهر زنی ، برچسب زدن ، آب بندی ، چاپ ، گرمایش سیال ، سرویس مواد غذایی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود. المنت فشنگی استفاده گسترده ای دارند. المنت فشنگی در انواع متنوع و از تنظیمات و ترکیب ها متناسب با تنوع گسترده ای در دسترس هستند.

المنت فشنگی که با مواد مشابه با انواع دیگر بخاری های برقی مونتاژ می شوند ، معمولاً از کویل های برقی ساخته شده اند که توسط مواد سرامیکی عایق بندی شده اند و در یک غلاف فلزی محافظت می شوند. المنت فشنگی بسته به میزان وات و برنامه مورد نظر برای بخاری ، مواد عایق نیز ممکن است میکا ، مواد معدنی یا فایبرگلاس باشد. در المنت فشنگی عایق بین سیم پیچ گرمایش و غلاف ضروری است زیرا تماس بین دو ماده می تواند باعث اتصال کوتاه شود. غلافها از انواع مختلفی از جمله آلومینیوم ، مس ، آهن ، نیکل و فولاد ضدزنگ ساخته می شوند.


از آنجایی که غلاف المنت فشنگی فقط برای تماس مستقیم با یک ماده گرم است ، استفاده از آن بسیار آسان است و مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت پردازش آسان دارد.

المنت فشنگی با چگالی بالا از جمله بخاری ترین و پرکاربردترین بخاری ها هستند. هندون یکی از تولید کنندگان عمده المنت فشنگی با چگالی بالا است که به دلیل کیفیت عالی شناخته شده است. المنت فشنگی در كاهش مشكلات ایجاد شده توسط تراكم های زیاد وات ، لرزش بیش از حد ، در سراسر جهان بسیار ارزشمند قلمداد شده اند.

المنت فشنگی با چگالی بالا در قالب های سفارشی در اختیار شما قرار می گیرد تا با نیازهای صنایع و مشتریان مختلف سازگار شود المنت فشنگی با یک سری مزایا همراه هستند:

امکانات:

نصب آسان

ساخت و ساز بسیار بادوام

کارتریج هایی با خصوصیات منحصر به فرد

ساخته شده با پیشرفته ترین و جدیدترین فناوری

هزینه کمتری در هزینه تعمیر و نگهداری و خدمات صرف می شود

برای چگالی وات بالا طراحی شده است

چرخش باعث افزایش هدایت حرارتی بالا و گرمایش یکنواخت می شود

مقاومت در برابر لرزش

اقتصادی و متنوع

المنت فشنگی ، با تراکم استاندارد طراحی شده اند. المنت فشنگی به گونه ای ساخته شده اند تا در برابر گرما و فشار شدید ، مقاومت در برابر لرزش ، مقاوم در برابر لرزش و انتقال گرمای عالی ساخته شده اند.

مهندسین شرکت آتشکار المنت با بیش از 25 سال تجربه در این زمینه ، به بهترین وجه آموزش طراحی ، ساخت و نصب المنت فشنگی را دارند. بخاری های کارتریج ما برای تعالی شما در صنعت بسیار مهم است.

المنت فشنگی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد، برای کسب اطلاعات کامل تر راجب المنت فشنگی به سایت شرکت آتشکار المنت مراجعه کنید. این شرکت ارائه کننده انواع المنت می باشد و کمک شایانی در این زمینه به شما می کند.



برچسب ها: المنت فشنگی ,
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به المنت تسمه ای / حرارتی/ فلنج دار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]