المنت فشنگی

شنبه 4 آبان 1398
16:10
atashkar

گرمایش اقتصادی المنت فشنگی :

کارتریج های المنت فشنگی با بار کم ولتاژ، مناسب برای گرم کردن متوسط تا 300 درجه سانتیگراد هستند. با بهترین کیفیت لوله از جنس استنلس استیل که می توانید پیدا کنید یا با مواد دیگری مانند مس ، برنج یا آلومینیوم ساخته شده است همه چیز کاملاً کالیبره شده است ، مانند قسمت بیرونی. المنت فشنگی یک قطعه سرامیکی است با طول عمر بالا که در لوله قرار می گیرد و در برابر هرگونه تغییر دما مداوم ، در کنار بهترین هدایت حرارتی ممکن ، مقاومت می کند ، زیرا قطعه در تماس با دیواره لوله است و توزیع گرمای کاملی را ارائه می دهد. یک المنت فشنگی با کیفیت اول درون قطعه سرامیکی قرار دارد. المنت فشنگی به دلیل داشتن درجه تحمل زیاد در برابر درجه حرارت های بالا ، در ساخت المنت فشنگی مناسب ترین است. پوشش داده شده با اکسید منیزیم گرانولومتری بررسی شده ، کل قسمت داخلی المنت فشنگی را پوشانده است. بنابراین ، هدایت کاملی بین سیم المنت فشنگی و بخاری حاصل می شود.

این المنت فشنگی وسیله ای مناسب و کارآمد برای گرم کردن قالب های فلزی ، صفحات ، قالب ، ابزار آب بندی حرارتی ، صفحات داغ و… را ارائه می دهند. بیشتر واحدها را نیز می توان با بوشهای رشته ای برای مصارف گرمایش مایع نصب کرد.

تعیین ، کمیت ، اندازه و درجه بندی - پس از برقراری کامل نیازهای گرما ، می توان در مورد کمیت ، اندازه و رتبه بندی المنت فشنگی تصمیم گرفت. برای المنت فشنگی کافی برنامه ریزی کنید تا در حین گرم کردن و بهره برداری ، حتی دمای داخل قسمت نیز مجاز باشد. سنسور کنترل دما برای کنترل دقیق باید در نزدیکی سطح کار قرار گیرد .

تراکم و تناسب وات را محاسبه کنید - پس از ایجاد وات برای هر المنت فشنگی ، باید چگالی و تناسب وات محاسبه شود. سپس از نمودار G-235 استفاده کنید تا مطمئن شوید که چگالی وات در حد مجاز است. به عنوان مثال ، یک المنت فشنگی CIR با اندازه 1/2 12 12 "دارای 1000 وات دارای چگالی وات 55 وات در 2 است. اگر در قسمتی با دمای کارکرد 1000 درجه فارنهایت با تناسب 0.01" استفاده می شود ، مجاز است. چگالی وات از نمودار می تواند 90 W / در 2 باشد. بنابراین ، چگالی واقعی وات 55 W / in 2 بسیار پایین تر از حد مجاز است. حاشیه ایمنی قابل توجهی وجود دارد و قابلیت اطمینان بالایی را می توان انتظار داشت.اگر المنت فشنگی انتخاب شده دارای چگالی وات بالاتر از حد مجاز نمودار است ، تغییرات زیر را در نظر بگیرید.

استفاده از المنت فشنگی های بیشتر با چگالی کمتر وات.

با استفاده از المنت فشنگی های با قطر طولانی تر یا بزرگتر.

کاهش نیازهای گرما با کاهش تلفات گرما یا اجازه دادن به زمان گرمای بیشتر.

استفاده از نمودار حداکثر مجاز وات چگالی - برای انتخاب بخاری های کارتریج Type CIR مفید است. منحنی ها باید به عنوان راهنما در نظر گرفته شوند و محدودیت های دقیقی نداشته باشند.


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به المنت تسمه ای / حرارتی/ فلنج دار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]